Napisz do nas

Nr katalogowy: WELVNN0UE065559

358.99 PLN
Zamów ewniosek twisto
Twisto - Kup, spraw radość i zapłać w ciągu 21 dni

Ostatnia sztuka! Ostatnia sztuka!

• Program ochrony kupujących
  • Zaufane opinie
  • 14 dni na zwroty

Teleskop Levenhuk Strike 60 NG świetnie nadaje się dla dzieci. Dzięki teleskopowi Levenhuk Strike 60 NG nauka astronomii nigdy nie była łatwiejsza. Teleskop Levenhuk Strike 60 NG jest gotowy do użycia od razu po wyjęciu z pudełka. Nie trzeba kupować żadnych dodatkowych akcesoriów ani tracić czasu na regulację. Teleskop pozwala obserwować kratery księżycowe, plamy na Słońcu, atmosferę Jowisza i jego cztery największe księżyce, fazy Wenus, pierścienie Saturna, gwiazdy binarne, dla których separacja składników wynosi 2,5 sekundy łuku, gwiazdy o wielkości gwiazdowej wynoszącej 10, a nawet mgławice dyfuzyjne i inne galaktyki.

Ten model zostały zaprojektowany z myślą o astronomach amatorach w każdym wieku. Jeśli nigdy nie korzystałeś z teleskopu i nie wiesz jak zacząć, Levenhuk 60 NG to idealny wybór dla Ciebie. Można go wykorzystywać do obserwacji astronomicznych oraz obiektów na ziemi, łatwo go ustawić, a śledzenie gwiazd jest proste dzięki zastosowaniu montażu azymutalnego.

Levenhuk Strike NG to całkiem nowa seria teleskopów dla początkujących i astronomów-amatorów. Teleskopy Levenhuk Strike NG to rozsądna propozycja dla osób, które nie chcą tracić czasu na montaż i regulację ustawień teleskopu lub wybieranie spośród licznych akcesoriów. Poza samym teleskopem w zestawie znajdują się przyrządy optyczne przeznaczone do obserwacji astronomicznych i obserwacji obiektów na ziemi, a także przewodniki na temat astronomii, które są ciekawe i przydatne zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych użytkowników. Wszystko to sprawia, że seria Levenhuk Strike NG to jedne z najlepszych teleskopów dla początkujących.

W zestawie znajdują się wszystkie elementy, dzięki którym obserwacje będą fascynujące i zajmujące. Zawierające wiele informacji przewodniki i zaawansowane oprogramowanie pozwalają znaleźć wybrany obiekt na nocnym niebie nawet początkującym. Ten wspaniały teleskop jest zapakowany w kolorowe pudełko i może być idealnym prezentem dla każdego adepta astronomii, który będzie się nim cieszyć przez długie lata.

Stopień zaawansowania tego zestawu przekroczy Twoje oczekiwania

Zobacz wszystko! przewodnik astronoma
Ten praktyczny przewodnik pomoże każdemu początkującemu zaplanować sesję obserwacji nieba, a następnie zrealizować ten plan. Napisany przez cenionego eksperta Alexandra Shimbaleva przewodnik poprowadzi Cię przez początkowe etapy drogi do wspaniałych odkryć. W przewodniku znajduje się wiele map gwiazd, na których uwzględniono najciekawsze ciała niebieskie. Komentarze pomogą Ci odnaleźć odpowiedni obiekt i ustawić teleskop we właściwy sposób. Korzystając z wielkoformatowych materiałów przedstawiających konstelacje i inne obiekty, dowiesz się, jak dany obiekt powinien wyglądać w trakcie obserwacji. Przewodnik zabierze Cię w podróż po niebie, podczas której poznasz 280 ciał niebieskich i dowiesz się, jak można je szybko odnaleźć na nocnym niebie, zbadasz powierzchnię Księżyca i będziesz obserwować planety Układu Słonecznego.

Stellarium
Oprogramowanie służące do tworzenia trójwymiarowych obrazów nieba, umożliwiające zobaczenie wszystkich obiektów, do których obserwacji wymagany jest teleskop o średnim lub nawet dużym powiększeniu. Wśród dostępnych obiektów znajduje się ponad 600 000 gwiazd, planety Układu Słonecznego, Księżyc, mgławice i Droga Mleczna. Oprogramowanie jest w stanie odtworzyć realistyczny obraz nieba w czasie rzeczywistym i umożliwia korzystanie z panoramicznych podglądów, dzięki czemu we własnym domu można obserwować wschody i zachody Słońca, zaćmienia i loty komet. Teraz możesz obserwować niebo nawet wtedy, gdy na zewnątrz leje jak z cebra.

Zestaw plakatów przedstawiających ciała niebieskie (Księżyc, Słońce i inne gwiazdy, Układ Słoneczny).
Trzy plakaty, na których przedstawione są znane ciała niebieskie. Na każdym plakacie znajdują się czytelne i ciekawe informacje na temat różnych obiektów. Plakaty mają wymiary 84 x 60 cm i zostały wydrukowane na błyszczącym papierze.

• Księżyc plakat. Poznasz historię odkrywania Księżyca, dowiesz się, czym charakteryzuje się satelita Ziemi i poznasz odpowiedzi na pytania, które nurtowały ludzkość, np. o ciemne plamy na powierzchni Księżyca.
  • Słońce i inne gwiazdy plakat. Dzięki informacjom zawartym na tym plakacie dowiesz się, że choć Słońce zapewnia ciepło i światło planetom Układu Słonecznego, to wcale nie jest kosmicznym gigantem istnieją setki gwiazd tysiące razy większych od Słońca. Na plakacie przedstawione są najważniejsze informacje na temat poszczególnych gwiazd, np. ich właściwości chemiczne i historia.
  • Układ Słoneczny plakat. Poznasz wiele interesujących informacji na temat planet Układu Słonecznego, np. ich skład, właściwości fizyczne i wiek. Niektóre opisy zawierają przewidywania dotyczące przyszłości danej planety, dzięki czemu ten plakat zabierze Cię w podróż po Układzie Słonecznym w czasie i przestrzeni.

Planisfera.
To obrotowa mapa nieba, która pomoże Ci szybko i łatwo określić, które ciała niebieskie będą widoczne danego dnia i o danej godzinie. Pozwala ona odnaleźć konkretne konstelacje i inne ciała niebieskie widoczne na określonych szerokościach geograficznych i zaplanować sesję obserwacyjną. Planisfera jest bardzo łatwa w użyciu: wystarczy, że skoordynujesz datę na mapie nieba z godziną na tarczy, a otrzymasz dokładny obraz nocnego nieba. Planisfera jest niezawodna i będzie Ci służyć przez wiele lat.

Kompas.
Ludzie często zapominają, jak przydatny w trakcie obserwacji może okazać się kompas. Dzięki temu kompaktowemu kompasowi szybka orientacja w nieznanym miejscu i znalezienie północy nie stanowi problemu. Możliwość łatwego odnalezienia Bieguna Północnego, Gwiazdy Północnej i Wielkiej Niedźwiedzicy pozwoli Ci szybko rozpocząć obserwację.

Informacje techniczne

Dziewczynki , Chłopcy

Rodzaj

Teleskopy

Akcesoria w zestawie

• Teleskop Levenhuk Strike NG z montażem azymutalnym i możliwością ruchu wokół osi deklinacji
  • Statyw ze stali nierdzewnej
  • Plastikowy tubus ogniskujący 0,965"
  • Dwa okulary 0,965": F20 mm, F6 mm
  • Soczewka Barlowa 3x
  • Szukacz Red Dot 3x20
  • Lustro diagonalne
  • Zobacz wszystko! przewodnik astronoma zawierający opisy 280 ciał niebieskich
  • Zestaw plakatów przedstawiających ciała niebieskie (Księżyc, Słońce i inne gwiazdy, Układ Słoneczny)
  • Planisfera
  • Płyta CD z oprogramowaniem Stellarium, które pomoże Ci podczas obserwacji astronomicznych
  • Kompas

748517

* pola wymagane
Dostawa

Informacje o dostawie

Zamówienie złożone i opłacone do godziny 15 w dniu roboczym wysyłane jest tego samego dnia. Zazwyczaj czas dojazdu kuriera od chwili nadania paczki wynosi 1-3 dni robocze.

• Paczkomat 9,90 zł

• Kurier - płatność z góry 15,00 zł

Przelew należy wysłać najpóźniej do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

• Kurier - płatność przy odbiorze 20,00 zł

Zapłatę za zakupy dokonasz kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Płatność

Informacje o płatności

W naszym sklepie za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów.
Metodę płatności wybierasz przy składaniu zamówienia.

• Gotówka

Zapłatę za zakupy można dokonać kurierowi przy odbiorze, jako pobranie.

• Przelew

Przelew należy wysłać najpóźniej do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

• PayU

Przelew natychmiastowy przez płatności elektroniczne. Szeroki wybór banków oraz możliwość zapłaty kartą Visa lub MasterCard.

Wczytywanie...

Co mówią o nas klienci

Magdalena

Super obsługa.

Ania

Jak najbardziej polecam. Zabawki zamówione w poniedziałek miałam juz u siebie nastepnego dnia przed południem. Dokładnie zapakowane. Wszystko super i w 100% zgodne z opisem

Aleksandra

Szczerze polecam zakupy w sklepie urwis.pl. Transakcja udana w każdym calu, pełen profesjonalizm od strony sprzedawcy a do tego towar w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecam! Z pewnością nie będzie to moje jedyne zamówienie.

Kasia

Jestem bardzo zadowolona i mój synek również. Pierwszy raz robiłam takie zakupy i myślę że nie ostatni. Gdy dzwoniłam na infolinię otrzymałam profesjonalną pomoc.

Zobacz więcej opinii