Napisz do nas

Infolinia32 775 27 20

PLN

Gra Neuroshima HEX 3.0

Nr katalogowy: WGPTLP0UM080682

Neuroshima HEX! 3.0Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy... więcej
88.73 PLN
Zamów ewniosek twisto
Twisto - Kup, spraw radość i zapłać w ciągu 21 dni

Dostępny! Dostępny!

  • Program ochrony kupujących
  • Zaufane opinie
  • 14 dni na zwroty

Neuroshima HEX! 3.0
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. Sieciarz może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne Bitwa, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Informacje techniczne

Gwarancja

24

Kategoria

Gry

Nr katalogowy

80682

Wymagania wiekowe

13 lat

Płeć

Dziewczynki , Chłopcy

Rodzaj

Planszowe , Strategiczne i ekonomiczne

Akcesoria w zestawie

  • Plansza
  • 35 żetonów armii Posterunku
  • 35 żetonów armii Molocha
  • 35 żetonów armii Hegemonii
  • 35 żetonów armii Borgo
  • 8 znaczników armii
  • 8 znaczników ran
  • 4 liczniki obrażeń
  • 55 kart z hexogłówkami
  • Instrukcja

Marka

Brak

Liczba graczy

2 - 4

Czas gry

30 min

Zasilanie

Nie dotyczy

Produkt na baterie

Nie

Baterie w zestawie

Nie

Pozostałe

Wersja językowa

Polska

Wiek

od 13 lat

Min. liczba graczy

2

Max. liczba graczy

4

abid

672389

(5 / 5)

Seba

Polecam świetną grę idealną na prezent na długie jesienne wieczory.

(5 / 5)

Dorota

Nasza paczka ocenia grę wysoko. Polecam na mokre wieczory.

(5 / 5)

Elżbieta

Strategia, logika i przewidywanie. Dla analityków w każdym wieku.

(5 / 5)

Heniek

dynamiczna i ciekawa gra. Dobra, przemyślana taktyka i przebiegłość doprowadzą do sukcesu. Na wakacje niezła rozrywka.

(5 / 5)

Feliks

Szybka gra z dużą dawką interakcji i zabawy. Proste zasady. Świetna jako przerywnik.

(5 / 5)

grażyna

nie tylko dla fanów Neuroshimy, niezapomniane emocje i pełne napięcia akcje. Pobudza wyobraźnie, uczy cierpliwości oraz przewidywania.

więcej opinii

* pola wymagane
Dostawa

Informacje o dostawie

Zamówienie złożone i opłacone do godziny 15 w dniu roboczym wysyłane jest tego samego dnia. Zazwyczaj czas dojazdu kuriera od chwili nadania paczki wynosi 1-3 dni robocze.

  • Paczkomat 9,90 zł

  • Kurier - płatność z góry 15,00 zł

    Przelew należy wysłać najpóźniej do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

  • Kurier - płatność przy odbiorze 20,00 zł

    Zapłatę za zakupy dokonasz kurierowi przy odbiorze przesyłki.

Płatność

Informacje o płatności

W naszym sklepie za zakupy możesz zapłacić na kilka sposobów.
Metodę płatności wybierasz przy składaniu zamówienia.

  • Gotówka

    Zapłatę za zakupy można dokonać kurierowi przy odbiorze, jako pobranie.

  • Przelew

    Przelew należy wysłać najpóźniej do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.

  • PayU

    Przelew natychmiastowy przez płatności elektroniczne. Szeroki wybór banków oraz możliwość zapłaty kartą Visa lub MasterCard.

Wczytywanie...

Co mówią o nas klienci

Magdalena

Super obsługa.

Ania

Jak najbardziej polecam. Zabawki zamówione w poniedziałek miałam juz u siebie nastepnego dnia przed południem. Dokładnie zapakowane. Wszystko super i w 100% zgodne z opisem

Aleksandra

Szczerze polecam zakupy w sklepie urwis.pl. Transakcja udana w każdym calu, pełen profesjonalizm od strony sprzedawcy a do tego towar w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecam! Z pewnością nie będzie to moje jedyne zamówienie.

Kasia

Jestem bardzo zadowolona i mój synek również. Pierwszy raz robiłam takie zakupy i myślę że nie ostatni. Gdy dzwoniłam na infolinię otrzymałam profesjonalną pomoc.

Zobacz więcej opinii

Zadaj pytanie

Zapytaj o produkt: Gra Neuroshima HEX 3.0